slide
iNQoncept iNQreation iNQontrol
slide
iNQoncept iNQreation iNQontrol
slide
iNQoncept iNQreation iNQontrol
slide
iNQoncept iNQreation iNQontrol
slide
iNQoncept iNQreation iNQontrol
slide
iNQoncept iNQreation iNQontrol
slide
iNQoncept iNQreation iNQontrol
slide
iNQoncept iNQreation iNQontrol
slide
iNQoncept iNQreation iNQontrol
slide
iNQoncept iNQreation iNQontrol

Wat doen we

Na het evenement
Iedereen is voldaan naar huis en het showlicht gaat uit. Nu is het tijd voor een laatste krachttoer van iNQ: de load-out, die ervoor zorgt dat de locatie zo snel mogelijk in de oorspronkelijke staat wordt teruggebracht. Ook is iNQ, maar u als organisator natuurlijk ook, benieuwd naar wat de bezoekers ervan vonden. Vandaar de laatste inspanning, na het evenement:
  • Afbraak en cleaning
  • Communicatie
  • After sales sponsors/subsidienten
  • After sales bezoekers
Afbraak en cleaning
Zoals gezegd zijn locaties vaak de volgende dag of direct na het weekend weer nodig voor andere doeleinden, vandaar dat direct nadat de laatste bezoeker het evenement heeft verlaten, de iNQrewdables aan de slag gaan met het afbreken van al het licht-, geluid- en stagemateriaal. Nadat alles is afgebroken, wordt de locatie grondig opgeruimd en schoongemaakt, zodat zij weer spik en span is wanneer de laatste medewerker van iNQ Events & Management het grote licht uitdoet.

Communicatie
Veel evenementen hebben in navolging van het evenement nog contact met pers of voeren berichtgeving via de website en social media. Ook dit traject kan door iNQ Events & Management gevoed en geregisseerd worden door middel van PR en verspreiden van (film)beelden van het evenement. Zo blijft nog lang na het event de stroom aan aandacht doorgaan.

After sales sponsors/subsidienten
Bedrijven en personen die financieel hebben bijgedragen aan de totstandkoming van het evenement zijn een belangrijke pijler in de continuïteit. Vanuit dat oogpunt kan iNQ Events & Management voor u een after sales traject in gang zetten waarbij de financiers betrokken blijven bij de totstandkoming van het vervolg en zij een meerwaarde zien in het doen van hun bijdrage voor onder meer de eigen bedrijfs- en/of communicatiedoelstellingen.

After sales bezoekers
Wanneer u het initiatief heeft genomen voor een evenement dat speciaal gericht is op (betalende) bezoekers, dan is het van groot belang te weten wat de ervaring is van de bezoekers. Hiervoor kan INQ Events & Management een klantonderzoek opzetten waarin uw communicatie- en ervaringsdoelstellingen verwerkt zijn. Zo kunt u achterhalen of uw bezoekers het evenement net zo’n belevenis hebben gevonden als u!

“I think this is the beginning of a beautiful friendship” (Humphrey Bogart, Casablanca, 1942)

Als alle indrukken zijn verwerkt, alles is afgebroken en is opgeruimd, we alle feedback hebben verwerkt en de laatste evaluatie is geweest… rest ons van iNQ Events & Management niets anders dan te zeggen: tot uw volgende evenement!